پرسپولیس نیوز : معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: وزارت ورزش هیچ گونه تبعیضی نسبت به حمایت مالی از پرسپولیس و استقلال قائل نیست.

حمید سجادی سه شنبه شب در حاشیه جشن تجلیل از 500 قهرمان و مدال آور ورزش همدان افزود: خیال مدیران استقلال و پرسپولیس راحت باشد، آنها ما را می شناسند و وزیر ورزش و جوانان نیز تمامی جوانب اعم از برادری، برابری و مساوات را برای هر دو تیم به صورت عادلانه رعایت می کند.

وی در خصوص مشکلات مالی تیم های سرخابی به ویژه استقلال اظهار داشت: هم اکنون مشکلات مالی در تمامی عرصه های ورزش داریم و شرایطی ایجاد شده که بخشی از آن استکبار جهانی بر ما تحمیل کرده و باید در مسایل هزینه و کارهای بودجه صرفه جویی و برنامه ریزی داشته باشیم و اگر مدیریت در این اتفاقات مالی باشد به طور حتم سربلند از این شرایط عبور می کنیم و بین مردم جامعه نیز سربلند خواهیم بود.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان تفاوتی بین دو تیم قائل نیست و در راستای حل مشکلات پرسپولیس و استقلال تلاش می کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به شرایط خصوصی سازی تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: طبق مصوبه هیات دولت قرار است این خصوصی سازی از ابتدای سال 93 شروع شود و تا پایان سال آینده می توانیم این شرایط را داشته باشیم.

وی افزود: طبق مصوبه هیات وزیران پرسپولیس و استقلال در لیست شرکت هایی هستند که تا سال 93 وقت دارند که مقدمات واگذاری را آغاز کرده و در سال 93 این واگذاری اعمال شود.

سجادی در خصوص ارزیابی عملکرد فدراسیون ها به خصوص فدراسیون فوتبال گفت: در پایان هر سال جدول شاخص ها و آمار و ارقام عملکرد فدراسیون ها مورد بررسی قرار می گیرد و نتایج آن مورد اظهارنظر نهایی قرار می گیرد.

وی در خصوص حساس شدن مردم نسبت به نتایج فوتبال ملی و اظهارنظر وزیر ورزش و جوانان گفت: همه دوست دارند که تیم ملی به جام جهانی برود و دکتر عباسی وزیر ورزش نظر عمومی مردم را مطرح کرده اند.

سجادی افزود: هیچ کس دوست نداشت که در جام جهانی فوتسال تایلند آن اتفاقات برای تیم ملی روی دهد و خیلی مسایل دیگر نیز برخلاف علاقه مردم بود و اکنون حتی در حال بنزین زدن و اقلام روزانه زندگی اولین سووال مردم طرح توقعات از فوتبال است که به ما ارایه می دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که فوتبال بتواند شرایط مساعدتری در رقابت های بین المللی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)