پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس با دفاع از عملکرد بازیکنانش گفت: انتظار حمایت بیشتری دارم.

یحیی گل‌محمدی در مورد شایعه استعفایش از پرسپولیس گفت: مشکل خاصی نبود و فقط کمی از وضعیت موجود نگران بودم. در ۱۶ بازی اخیرمان فقط یک شکست داشتیم اما انتقادهای تندی علیه ما صورت گرفت. به نظر من الان زمان انتقاد کردن نبود. بازیکنان تمام تلاش‌شان را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهند و در دو بازی آخر که نتوانستیم برنده باشیم تمام تلاششان را به کار بستند.

وی ادامه داد: مقابل راه‌آهن واقعا مستحق پیروزی بودیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد و برابر مس هم روی یک اتفاق گل خوردیم. اینها دلیلی نمی‌شود که بگوییم بازیکنان کم‌کاری کردند. فشار مسابقات بسیار زیاد است. در چند هفته گذشته ظرف ۳۴ روز ۸ بازی را انجام دادیم که سنگین‌ترین آن مقابل ذوب‌آهن بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد انتظاراتش از مدیریت باشگاه تصریح کرد: از رویانیان انتظار حمایت بیشتری دارم. بازیکنان من در چند وقت گذشته کارهای بزرگی انجام دادند و ۳ تیم لیگ برتری را با اقتدار از جام حذفی کنار زدند، سپاهان را بعد از ۵ سال در تهران شکست دادند و به سایپا ۴ گل زدند که تا به حال این نتیجه در تاریخ بازی‌های پرسپولیس و سایپا اتفاق نیفتاده است. در کنار این موارد ما باید استقلال را هم می‌بردیم که اشتباهات داوری اجازه نداد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شایعه استعفایش، اظهار کرد: مشکل خاصی وجود نداشت، یک مقدار به خاطر جوی که به وجود آورده بودند ناراحت بودم، اما بازیکنان پرسپولیس در این مدت زحمات زیادی کشیدند و در یک ماه و چهار روزی که گذشته هشت بازی سنگین انجام دادند.

 

وی ادامه داد: بعد از بازی با ذوب آهن که 120 دقیقه ای شد به بازیکنان فشار آمد هر چند که در بازی با راه‌آهن حقمان باخت نبود و کیفیت بازیمان خیلی بالا بود. چندین موقعیت 100 درصد گل داشتیم، اما استفاده نکردیم، در بازی دیروز روی اتفاق گل خوردیم.

 

گل محمدی در ادامه گفت: فراموش نکنید که این تیم همان تیمی است که در جام حذفی سه تیم بزرگ را حذف کرده است. ما سپاهان را بعد از چهار – پنج سال شکست دادیم و به سایپا چهار گل زدیم که در طول تاریخ باشگاه پرسپولیس بی‌سابقه بود. این بازیکنان کارهای بزرگی را انجام دادند و نسبت به فصل آینده تیم هم خیلی امیدواریم. بازیکنان پرسپولیس نیاز به حمایت بیشتری دارند.

 

سرمربی پرسپولیس، تاکید کرد: فکر می‌کنم که در این مقطع حمایت از انتقاد تند بهتر است. البته سردار رویانیان تا جایی که توانسته است از تیم حمایت کرده است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا امروز در تمرین پرسپولیس حاضر نشدید؟ گفت: یک مشکل شخصی داشتم، ضمن این که ناراحتی کوچکی هم به وجود آمده بود که رفع شد. در کل ما خودمان را بدهکار هواداران می‌دانیم و قبول دارم که در دو بازی گذشته هم علی‌رغم برتری بر حریف نتایج خوبی نگرفته‌ایم.

 

گل محمدی درباره بحث‌هایی که پیرامون خداحافظی مهدی مهدوی کیا مطرح می‌شود، گفت: فعلا نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم.

گل‌محمدی در پایان گفت: تمام اینها را گفتم تا به آنهایی که مواردی را فراموش کرده بودند یادآوری کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)