پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس با اشاره به غیبت سرمربی این تیم در تمرین امروز گفت: گل‌محمدی کار داشت اما شاید از مسائلی هم ناراحت است.

سعید شیرینی در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد غیبت یحیی گل‌محمدی در تمرین اظهار داشت: آقای گل‌محمدی کار داشت و به ما پیامک زد که امروز  به تمرین نمی‌آید و تمرین زیر نظر مجتبی حسینی انجام شد.

وی در خصوص اینکه گل‌محمدی از اتفاقات اخیر ناراحت است، تاکید کرد: امکان دارد از یکسری از اتفاقات ناراحتی داشته باشد اما دلیل غیبت گل‌‌محمدی در تمرین امروز این مسئله نبود.

سرپرست پرسپولیس در رابطه با خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال اظهار داشت: مهدوی‌کیا امروز در تمرین حضور داشت و بسیار خوب و باانگیزه هم ظاهر شد. این بازیکن  اول فصل اعلام کرده بود در پایان لیگ از فوتبال خداحافظی می‌کند و انشاءالله در فینال جام حذفی خداحافظی باشکوهی را برای مهدوی‌کیا ترتیب می‌دهیم. این بازیکن جزیی از پرسپولیس است و نمی‌شود از پرسپولیس جدا شود.

شیرینی در مورد واکنش رویانیان به خبر خداحافظی مهدوی‌کیا عنوان کرد: رویانیان اعلام کرده از مهدوی‌کیا بعد از دوران فوتبالش هم استفاده می‌کند و این بازیکن را رها نمی‌کند. مهدوی‌کیا سرمایه پرسپولیس است و بعد از دوران بازیگری هم از ایشان استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است گل‌‌محمدی از اینکه باشگاه پرسپولیس با خداحافظی مهدوی‌کیا مخالفت کرده ناراحت باشد گفت: همه می‌دانید هم گل‌محمدی و هم مهدوی کیا جزو افراد با اخلاق فوتبال این کشور هستند هر چند شاید گل‌محمدی ناراحتی هم داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)