پرسپولیس نیوز : مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص مربیگری این باشگاه و درباره اینکه نام علی دایی با عنوان جدی‌ترین گزینه مربیگری این باشگاه مطرح شده است گفت:

علی دایی گزینه خوبی است البته همه گزینه‌هایی که از سوی مدیریت باشگاه اعلام شد گزینه خوبی بودند. دایی هم سابقه درخشانی در باشگاه پرسپولیس دارد و به همین دلیل یکی از کاندیدای مربیگری در پرسپولیس است.

وی با اشاره به قرارداد علی دایی با تیم راه آهن گفت: مشکلی در این رابطه وجود ندارد، باشگاه پرسپولیس می‌تواند از باشگاه راه آهن برای حضور علی دایی در این تیم مجوز بگیرد، خود دایی هم این موضوع را پیگیری خواهد کرد و رویانیان هم با تماس با مدیران راه آهن با رایزنی می‌تواند رضایتنامه دایی را از آنها بگیرد ولی بدون اجازه راه آهنی‌ها نمی‌توان اقدامی در این راستا انجام داد.

عابدینی در خصوص اختلافات پیش آمده بین اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب سرمربی این تیم گفت: کمیته فنی یک کمیته مشورتی است، آنها در یک شورا نظر خود را می‌دهند اما در نهایت آن کسی که تصمیم نهایی را می‌گیرد محمد رویانیان است.

عابدینی با اشاره به اینکه گفته است رویانیان یک گزینه پنهانی هم برای سرمربی پرسپولیس دارد، اظهار داشت: من حرف رویانیان را گفتم، رویانیان در مصاحبه خود گفته بود که ما سه گزینه داریم، دو گزینه ابراهیم‌زاده و مایلی کهن بودند که وقتی دایی اضافه شد او گزینه چهارم محسوب می‌شود، در این بین یک گزینه سومی هم وجود دارد که نامی از او در میان نیست. این مربی ایرانی است اما فعلا نمی‌توان نامی از او برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)