پرسپولیس نیوز : مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس،گفت:تمام اعضای كادرفنی جدید پرسپولیس به دلیل سابقه همكاری با دایی با او همدل هستند.

رضا فروزانی گفت:هنوز قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا نكرده ام و قرار بود اسامی كادرفنی فردا اعلام شود.
وی ادامه داد: به طور حتم پیشنهاد دایی برای حضور در پرسپولیس را خواهم پذیرفت و صحبت های خوبی با او داشته ام.
مربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص اینكه آیا حضور مربیانی كه پیشكسوت این باشگاه نبوده اند به ویژه بهزاد غلامپور حاشیه ساز نخواهد بود،گفت: سرمربی باید با كسی كار كند كه او را درك كند و همدل باشد در غیر این صورت نمی تواند موفق باشد. به طور حتم حضور بهزاد غلامپور در پرسپولیس مشكل ساز نخواهد بود. در سالی كه سرمربی سایپا بودم حضور یك دستیار كه مخالف حضورش بودم بیشترین لطمه را به من زد.
وی در خصوص اینكه چرا نام ‍ژلكو میاچ دستیار همیشگی علی دایی در این لیست دیده نمی شود، تصریح كرد:شاید به دلیل اینكه هنوز صحبت های نهایی با او انجام نشده است نام این مربی اعلام نشده اما طبق قرار قبلی نام او این نیز در این لیست هست و احتمالا یك هفته دیرتر به ما ملحق می شود.
وی اظهار داشت:در كادرفنی علی دایی وظایف تمام مربیان مشخص است و این تعداد مربی كار را برای جلو بردن برنامه های سرمربی آسان تر می كند.
فروزانی خاطرنشان كرد: مهم نتیجه ای است كه پرسپولیس می گیرد و باید این را بدانیم در تمام دنیا سرمربی كادرفنی خود را انتخاب می كند.
وی در خصوص زمان بازگشت علی دایی به ایران، گفت: او امشب به ایران می آید زیرا از فردا عصر تمرینات پرسپولیس آغاز خواهد شد.
وی در رابطه با اینكه چه كسی قرار است به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شود، خاطرنشان كرد: واقعا نمی دانم چه كسی مسئولیت سرپرستی را برعهده خواهد گرفت زیرا من هم در این مدت مسافرت بودم و از خیلی مسایل بی اطلاع هستم.
فروزانی در خصوص اینكه آیا این تعداد دستیار می توانند به طور همزمان روی نیمكت بنشینند و همچنین دستیار اول چه كسی خواهد بود، گفت: در كادرفنی علی دایی بحث دستیار اول یا دوم مطرح نیست زیرا هركسی به فكر انجام مسئولیت های خود است. در راه آهن هم به خاطر این مساله در هر بازی علی دایی هر كسی را كه حس می كرد باید كنارش باشد روی نیمكت می نشست و این مساله تقریبا گردشی بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)