پرسپولیس نیوز : وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بعد از حضور وینگادا در تهران، این احتمال وجود دارد که طلب این مربی به صورت نقدی پرداخت شود.

مصطفی شکری در مورد حضور وینگادا در کادر فنی تیم ملی و مسئله پرداخت طلب این مربی توسط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: حضور وینگادا را به فال نیک می‌گیریم، چون به این صورت دست باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب این مربی بازتر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه «با توجه به حضور وینگادا در ایران آیا احتمال پرداخت بدون واسطه پول به این مربی وجود دارد؟»، عنوان کرد: به هر حال وقتی قرار باشد وینگادا با تیم ملی همکاری کند به تهران هم می‌آید، آن وقت این احتمال وجود دارد که طلب وینگادا را به صورت نقدی به خودش بدهیم، هرچند که تلاش ما این است که در قطر بخشی از این پول را به او بدهیم.

وکیل باشگاه پرسپولیس بازارگرمی برخی از بازیکنان با نام این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را اخلاقی ندانست و تصریح کرد: بالاخره تب فصل نقل و انتقالات باعث می‌شود تا این صحبت‌ها مطرح شود، این حق باشگاه است که در این مورد پیگیری‌‌های خودش را انجام بدهد تا مخاطب تشخیص دهد که واقعیت چه چیزی است.

شکری درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه گفت: چون 4 پرونده مربوط به شکایت ژوزه و دستیارانش در فیفا فعال است طبیعتا مطالعه این پروندها زمان می‌برد، پیش بینی من این است که ماه‌ها زمان خواهد برد تا فیفا در مورد این پرونده اعلام رای کند.

وی در مورد وضعیت طلب علی دایی از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به قرارداد علی دایی با باشگاه پرسپولیس این قضیه حل شده است و مشکلی وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)