پرسپولیس نیوز : هافبک فصل گذشته تراکتورسازی گفت: به خاطر هواداران تبریزی حاضر شدم ۱۰ درصد از مبلغ قراردادم را ببخشم اما مدیرعامل تراکتورسازی باز هم به دروغ علیه من حاشیه سازی می‌کند.

قاسم دهنوی در خصوص مذاکرات روز گذشته خود با حمید زینی زاده مدیر عامل تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: من در جلسه دیروز با آقای زینی زاده گفتم 25درصد به قرارداد سال گذشته‌ام اضافه کند تا قراردادم را تمدید کنم، بعد از آن راضی شدم به خاطر هواداران 10 درصد را ببخشم اما امروز باز هم می‌بینم زینی زاده در رسانه‌ها مصاحبه کرده و گفته که دهنوی حاضر نشد به خاطر هواداران 100 میلیون از مبلغ قراردادش را ببخشد در حالی که چنین موضوعی صحت ندارد.

وی ادامه داد: من اولویت اولم تراکتورسازی است اما با بسیاری از تیم‌های بزرگ کشور از جمله پرسپولیس مذاکرات خوبی داشتم، هنوز قراردادی امضا نشده است الان هم مشهد هستم و می‌خواهم 3 -4 روزی استراحت کنم و بعد از آن با بررسی شرایط پیشنهاداتم تصمیم خود را برای تیم آینده‌ام بگیرم.

دهنوی خاطر نشان کرد: انصاف نیست زینی زاده بخواهد من را مقابل هواداران تبریزی قرار دهد، من در مدتی که در تیم تراکتورسازی بودم تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام دادم و الان هم می‌گویم اولویت اولم تراکتورسازی است اما چگونه می‌شود زینی زاده حاضر نیست 15درصد به قرارداد سال گذشته من اضافه کند، آن وقت برای برخی از بازیکنان تا 50 درصد به پول فصل گذشته‌شان اضافه کرده است.

وی افزود: مگر نه اینکه من و مرتضی اسدی در فصل گذشته جز بهترین بازیکنان تراکتور سازی بودیم، حالا همانقدر که به مبلغ قرارداد سال گذشته مرتضی اسدی افزودند برای قرار داد من هم لحاظ کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)