پرسپولیس نیوز : رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت:رویانیان از ابراز احساسات هواداران تشکر کرد.

حسین فریدونی درباره تجمع صبح امروز گروهی از هواداران پرسپولیس در مقابل وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد:هواداران به صورت خودجوش تصمیم گرفتند نظرشان را درباره تغییرات به وجود آمده به وزیر ورزش اعلام کنند.به همین دلیل برخی از آنها صبح سه شنبه راهی وزارت شدند تا پیگیر وضعیت مدیرعامل باشگاه باشند.

وی ادامه داد:.وقتی من به این محل رسیدم با توجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان در خیابان اصلی واقع شده است،از هواداران حاضر در محل خواستم که به محل باشگاه بیایند.البته در این بین معاون حراست وزارت ورزش هم حضور داشت و صحبت های متینی انجام داد.او به هواداران گفت بهتر است بحث را ابتدا از طریق خود باشگاه پیگیر شوید و بعدا اگر اقدامی صورت نگرفت به اینجا بیایید.من از حسن نیت حراست وزارت ورزش سپاسگزارم.

رییس کانون هواداران پرسپولیس تاکید کرد:هواداران سپس به باشگاه آمدند و آنجا گلایه های خود را در گفت و گو با شبکه خبر اعلام کردند و پس از دقایقی رفتند.

فریدونی درباره اینکه آیا رویانیان از این اتفاقات باخبر است یا نه گفت:سردار با یکی از دوستان صحبت کرده و از ابراز احساسات هواداران تشکر کرده است.او همچنین خواسته است که هواداران عکس العمل نشان ندهند و آرامش داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)