پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صورتی که رویانیان از پرسپولیس جدا شود به احتمال فراوان البته با اجازه دایی من هم تصمیم دیگری خواهم گرفت.

محمد نوری اظهار داشت: دوست داشتم با حضور دایی امسال با آرامش وارد مسابقات شویم اما متأسفانه همه چیز با یک خبر در اردو به هم خورده و این اصلاً برای پرسپولیس خوب نیست.

وی افزود: من هم این را اعلام می‌کنم در صورت رفتن رویانیان با اجازه دایی من هم شاید تصمیم دیگری در خصوص همکاری‌ام با پرسپولیس بگیرم. من و چند نفر از بازیکنان هنوز قرارداد نهایی خود را امضاء نکرده‌ایم و با توجه به صحبت‌ها در صورت نبود رویانیان می‌توانیم تصمیم جدیدی بگیریم.

نوری ادامه داد: قصد تهدید و این حرف‌ها را ندارم اما در صورتی که تغییراتی انجام شود به نظر من برخی بازیکنان که یکی از آنها من هستم تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت که این به نفع پرسپولیس نیست. همیشه افتخار می‌کنم که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم اما با رویانیان خوب برخورد نکردند و او به دلیل عملکردش باید بیشتر در پرسپولیس بماند و ثمره کار خود را ببیند.

 بازیکنان دیگری نظیر جلال حسینی، ماهینی، نورمحمدی، غلامرضا رضایی در تماس خبرنگار فارس با آنها با نظر محمد نوری موافق بودند و تاکید داشتند که رویانیان باید در این باشگاه بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)