پرسپولیس نیوز : مدیر تیم پرسپولیس گفت:اگر حاشیه به وجود نیاید می توانیم مردم را خوشحال کنیم.

محمد پنجعلی پس از خروج از جلسه کمیته انضباطی قاسم دهنوز درباره نتیجه این جلسه عنوان کرد:نتیجه که بعدا اعلام می شود.من هم در این نشست به صورت گلایه کلی کردم.با این وضع قداست تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان زیر سوال می رود.او با احساسات هواداران بازی کرد.

وی ادامه داد:مساله شخص نیست.روش نادرستی است که در فوتبال ما وجود دارد و بازیکن بازار گرمی می کند.اگرقوانین شفاف وجود داشته باشد کسی به خودش اجازه ندهد با تیم بزرگی مثل پرسپولیس قرارداد ببندد و بعد به خاطر پول بیشتر به جای دیگر برود.من هم به خاطر حیثیت آدم هایی آمدم که عمرشان را برای پرسپولیس گذاشتند ولی پولی نگرفتند و قرارداد سفید امضا کردند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره جدایی محمد رویانیان گفت: من هم مثل شما خبر دارم.تازه از رامسر رسیده ام و خبر دیگری ندارم.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس اردوی خارجی در پیش دارد یا نه گفت:هنوز مشخص نیست.دایی و رویانیان در روسیه هستند.در تلاش هستند با روبین کازان ارتباطاتی برقرار کنند تا شاید اردو یا بازی دوستانه برگزار کنیم.

پنجعلی افزود:پرسپولیس امسال تلفیقی از بازیکن جوان و با تجربه است.تیم خوبی داریم و بازیکنانی که جذب شده اند از بهترین های لیگ هستند.اگر حاشیه به وجود نیاید می توانیم مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره جدایی رویانیان گفت:ان شالله این اتفاق نمی افتد.پرسپولیس صدمه می خورد و  بعد فوتبال ما صدمه می خورد.

پنجعلی درباره فهرست پرسپولیس گفت:دو جای خالی داریم.با صحبت هایی که با دایی شده است ممکن است نگه داریم تا نیم فصل تصمیم گیری کنیم.

وی درباره شایعه حضور فرزاد حاتمی و مجتبی جباری در پرسپولیس اظهار داشت:این صحبت ها نیست.ممکن است آنها گفته باشند ولی تیم ما بسته شده است.پرسپولیس در آرامش کار می کند و امیدوارم مردم حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)