پرسپولیس : قاسم دهنوی گفت:من صد در صد بازیکن سپاهان هستم.

وی پس از پایان جلسه سه ساعته  کمیته انضباطی خود در فدراسیون فوتبال  عنوان کرد:پرسپولیس از من شکایت کرده بود و آمدم به کمیته انضباطی تا تکلیف این موضوع روشن شود تا بتوانم تمرین کنم.ادله خودم را ارائه کردم.طرفین صحبت های همدیگر را شنیدند.قرار است رای اعلام شود.

وی درباره اینکه اول با کدام تیم قرارداد بسته بود گفت:اول یک قرارداد داخلی با سپاهان بستم.به دلیل لطفی که  دایی و رویانیان به من داشتند با پرسپولیس صحبت کردم اما به آنها گفتم تا وقتی رضایت سپاهان را نگیرم نمی توانم به پرسپولیس بروم.من با پرسپولیس قرارداد بستم اما گفتم باید رضایت سپاهان گرفته شود.

دهنوی در پاسخ به این پرسش که بازیکن کدام تیم است اظهار داشت:من صد در صد بازیکن سپاهان هستم.

وی افزود:یک عذرخواهی از  مدیران دو باشگاه و افکار عمومی عذرخواهی کنم.دوست ندارم این نگرش به وجود بیاد که من دنبال بازارگرمی هستم و بازیکن حاشیه ای هستم.فعلا بلاتکلیف هستم و امیدوارم زودتر بتوانم به تمرین سپاهان برگردم.

دهنوی درباره احتمال محرومیتش گفت:فکر نمی کنم محروم شوم.صحبت های من را شنیدند.احتمال جریمه بیشتر است.کاری نکرده ام که محروم شوم.توافقاتی باید بین دو باشگاه صورت می گرفت که نگرفت.قانون می گوید جایی که اول قرارداد بسته ام باید بروم و صد در صد سپاهانی هستم.

وی تاکید کرد:اشتباه بوده است  و هر جریمه ای صورت بگیرد می پذیرم.هر حکمی در بحث جریمه آقای حسن زاده بدهد می پذیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)