پرسپولیس نیوز :سرپرست تیم پرسپولیس گفت:باشگاه سپاهان می تواند از من شکایت کند ولی این دلیل نمی شود که ما از حق و حقوق پرسپولیس بگذریم.

سعید شیرینی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی قاسم دهنوی عنوان کرد:یک خورده بحث طولانی شد.همه اعضا حضور داشتند.اطمینان دارم کمیته انضباطی با لحاظ کردن همه مسائل تصمیم خوبی را می گیرد تا این اتفاقات دوباره رخ ندهد.

وی ادامه داد:منتظریم ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود.میزان غرامتی که باید پرداخت شود مشخص است.در این جلسه معلوم شد چیزهایی که عنوان شده بود اساس خاصی نداشت.دو قرارداد امضا شده و تخلف صورت گرفته و محرز است.

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه دهنوی زودتر با کدام باشگاه قرارداد بسته است گفت:اینکه زیر بار بروند که اول بوده است یا نه مهم نیست.طبق اسناد ما مشخص است که قرارداد دهنوی با پرسپولیس زودتر امضا شده است.تاریخ نشان می دهد که اول با ما امضا شده است.چرا باید مدیر برنامه این بازیکن با دو باشگاه صحبت کند وقرارداد ببندد.اراده بر این شد که پیگیری کنیم.امیدواریم حق به حقدار برسد و این مسائل دیگر تکرار نشود.از حق پرسپولیس یک قدم کوتاه نمی آییم.کمیته انضباطی باید حق را به حق دار بدهد.

وی درباره برکناری رویانیان گفت:من به این بحث ورود نمی کنم.ما کار خودمان را انجام می دهیم.جو عمومی همه چیز را روشن می کند.من امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به نفع پرسپولیس باشد.ما امسال خوب شروع کردیم.حتی بازیکنی که قرارداد نداشتند به تمرین آمدند.این مسائل تیم را از آن روندی که دارد دور می کند و خدشه وارد می کند.امیدوارم بهترین تصمیم اتخاذ شود.

سرپرست پرسپولیس درباره برکناری رویانیان در سفر به روسیه اظهار داشت:من نمی خواهم ورود کنم.خود رویانیان بیاید صحبت می کند.الان دنیا به صورتی است که مردم همه چیز را متوجه می شوند.به قضاوت مردم می گذاریم.

وی درباره شکایت سپاهان از خود عنوان کرد:من عضو  خانواده پرسپولیس هستم.باشگاه سپاهان می تواند از من شکایت کند ولی این دلیل نمی شود که ما از حق و حقوق پرسپولیس بگذریم.فقط هم مختص سپاهان نیست و درباره باشگاههای دیگر هم این روند را داریم.

شیرینی درباره اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس امضا نامه در حمایت از رویانیان را تکذیب کردند گفت:این روی سایت هست می توانند ببینند.شاید مطرح کردن سوال به نحوی بوده است که بازیکن آن را تکذیب کرده است.من رامسر نبودم.برای کمیته انضباطی به تهران آمده بودم.

وی درباره اینکه گفته می شود برخی  از درون باشگاه خط دادند تا مردم تجمع کنند گفت:حضور این همه مردم و پیشکسوتان آیا خطی بوده است؟من در جریان این مسائل نیستم و دیدید از ساعت 3 در کمیته انضباطی حضور داشتم اما صحبت هر کسی برای خودش محترم است.

شیرینی درباره احتمال حضور جباری یا حاتمی در پرسپولیس گفت:ما اگر به بازیکنی نیاز داشته باشیم و آن بازیکن عضو استقلال باشد هم آن را می گیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)