دسته گل حاج حبیب روی روح وروان پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : رییس کمیته انضباطی با احکام عجیب و غریبش هر روز بیش از دیروز این فرضیه را به اثبات می رساند که اگر چه ممکن است قاضی خوبی در محیط غیر فوتبالی باشد اما برای فوتبال نمی تواند این گونه باشد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، روزهایی که دایی خبر از دیالوگ های حاج حبیب کاشانی داد که گفته بود«من این شریفی را از کمیته انضباطی بیرون می اندازم» کسی امروز را نمی دید.

شریفی هم بی ایراد نبود اما استدلال هایش با قاضی کنونی فوتبال زمین تا آسمان فرق داشت و ایضا” ادبیاتش.

 

حسن زاده رای داماش و پرسپولیس را در طرفه العینی صادر می کند. رایی که با توجه به سوابقی چون رای بازی چوکای تالش نشان می دهد تا چه اندازه دارای تناقض است. آنجایی که داور توسط بازیکنان کیسه بوکس می شود چه رایی دادند واینجا چه رایی؟ بازی تراکتور و استقلال هم نمونه دیگری است از مشتی که خروار را نشان می دهد، جایی که هزاران صندلی در اعتراض به داور به درون زمین ریخته می شود اما پس از 2 ماه کوچکترین رایی صادر نمی شود!

تردیدی نبود که سنگین ترین رای تاریخ کمیته انضباطی علیه تماشاگران یعنی ، باخت سه بر صفر ، کسر دو امتیاز و جریمه نقدی، در کمیته استیناف می شکند و تغییر می کند به خصوص در امر کسر امتیاز. کمیته انضباطی که در لیگ یک اوج بی قانونی را حاکم کرده و وفق قوانین بین المللی که می توان از تیم های بدهکار که به آرای نهاد قضایی فوتبال بی اعتنا هستند رای کسر امتیاز صادر کرد اینچنین نکرده و نمی کند چگونه برای فحاشی ها چنین رایی اعلام می نماید؟

لیگ دسته اول در سالی که منظم تراز هر زمانی در حال برگزاری است با شاهکار جناب حسن زاده در خصوص عدم اعلام رای بازی نساجی و تیم اهوازی دچار سکته گردیده و او ککش هم نمی گزد تا پاسخگو باشد اما اینجا با این اعلام رای کاری می کند کارستان.

 

اول پرسپولیسی ها را با رایی عجیب و دور از ذهن مبنی بر باخت سه بر صفر و کسر دو امتیاز به مرگ گرفتند تا دیگر بی خیال تصمیم عجیب داور در توقف بازی و درخواست تکرار بازی شوند و وقتی حسابی پرسپولیسی را با این رای به قعر حاشیه ها فرستادند و تیمی که در حال جنگ برای کسب سهمیه بود را به ته جدول فرستادند ، با کلی خواهش و منت گذاشتن 2 امتیاز این تیم را برگرداندند اما حکمی عجیب تر و سنگین تر جایگزین آن کردند، یعنی محرومیت از حضور تماشاگران در دو بازی فصل آینده! این یعنی اینکه هم در فصل جاری زهر خود را به پرسپولیس ریختند و هم در ابتدای فصل آینده که تمامی تیم ها با شور و انرژی خاصی وارد لیگ جدید می شوند به پرسپولیس ضربه زدند!

 

کافی است نگاه گذرایی به روند نتایج پرسپولیس در انتهای فصل یازدهم بیندازید تا متوجه شوید محمود رفیعی و دوستانش در فدراسیون فوتبال  از جمله حسن زاده چه بلایی سر پرسپولیس آوردند. پرسپولیسی که با برد قاطع تیم های بالانشین استقلال و نفت تهران و تساوی برابر صبای قم مدعی اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود با داوری عجیب محمود رفیعی و حکم عجیب تر کمیته  انضباطی اکنون خواب سهمیه را هم نمی بیند و در رده 15 جدول جای گرفته است و فصل بعد را نیز باید با زخم این حکم آغاز کند!

 

نکته جالب اینجاست که آنقدر در اعلام رای استیناف تعلل کردند تا مسابقات کم اهمیت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در لیگ یازدهم که با حضور تماشاگران معدودی انجام می شود به پایان برسد و این محرومیت در مسابقات حساس فصل آینده به جریان بیفتد!

 

حسن زاده دسته گل حاج حبیب است که روح و روان سرخ ها را مورد نوازش قرار می دهد. کاش قبل از آن که این کمیته به ویرانه ای تبدیل شود یکی به داد آن برسد و نگذارد سلیقه مبنای صدور آرا باشد.

 

 

 

 

* مطالب مرتبط:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)