قرارداد ترکمنچای تا حفظ شان باشگاه !/ مرور ماجراهای آخر فصل نقل و انتقالات پرسپولیس


مرجع خبری پرسپولیس: یکسال پس از گزارش اتفاقات باشگاه پرسپولیس از پایگاه اینترنتی مرجع خبری باشگاه پرسپولیس به مرور اتفاقات سال 88 می پردازیم.


اکنون در سال جدید فرصت مناسبی است تا مروری داشته باشیم در تمام رویدادهای اتفاق افتاده پرسپولیس در این سال به صورت اختصار، این مجموعه خواندنی و ارزشمند را از دست ندهید:


مردادماه:

اول مرداد: از سازمان تربیت بدنی شنیده می شود به دلیل مشکلات اخلاقی زلاتکو کرانچار با استخدام این مربی هم مخالفت شده است!


علی کریمی که طبق اعلام قبلی قرار بود امروز با حضوردر باشگاه پرسپولیس ضمن مذاکرات نهایی با انصاری فرد قرارداد خود را تمدید کند به وعده خود عمل نکرد و دست مدیر عامل را در پوست گردو گذاشت!


انصاري‌فرد گفت: علي كريمي اعلام كرده فردا در باشگاه حضور خواهد يافت تمام شرایط او را پذیرفته ایم و اگر او فردا حضور پيدا نكند، ما زمان ديگري نداريم.

 

دوم مرداد: کرانچار سرمربي جديد پرسپوليس گفت: به تيم جديدم علاقه پيدا كردم و اميدوارم شش سال در اين تيم بمانم. بهترین دفاع را حمله کردن می دانم ، او گفت بازی دفاعی برایم خسته کننده است .


سوم مرداد: کریم باقری پس از دریافت مطالباتش و سه روز غیبت به تمرینات بازگشت


مدير برنامه‌هاي علي كريمي گفت: به نظرم فاكس باشگاه پرسپوليس مشكل دارد چون چند ساعت است كه موفق نمي‌شوم قرارداد كريمي را به باشگاه ارسال كنم.


چهارم مرداد: شایعه شده کریمی که از صحبت های دیروز انصاری فرد ناراحت شده در باشگاه آذین حضور پیدا کرد و بر سر مبلغ 600 میلیون تومانی با مالک باشگاه توافق کرد.


* مسئولان باشگاه پرسپوليس كليات قرارداد كريمي را قبول كرده و با مسائل مالي اين قرارداد هيچ مشكلي نداشتند اما در چند بند از درخواست هاي كريمي مشكلاتي داشت و با توجه به تصويب هيات مديره آنها را قبول نكرد. انصاري فرد اعلام كرد بايد قرارداد كريمي مانند ساير بازيكنان باشد.


* پس از انتشار قرارداد جنجالی کریمی توسط سایت گل در ساعات پایانی شب خبر رسید علی کریمی پس از حضور در یکی از رستوران های شهر طی دیداری با آقایان استیلی ؛ کاشانی و هدایتی قرارداد یکساله خود را با باشگاه استیل آذین به امضاء رساند.


پنجم مرداد : عادل کلاه کج بازيكن فصل گذشته صباي قم با تيم فوتبال پرسپولیس قرارداد داخلي امضا كرد.


* کریمی پس از عقد قرارداد با استیل گفت: 4 هفته من را بازی دادند اما پرسپولیس خانه من است و روزی برای خداحافظی از فوتبال به آن بازمی گردم. علي پروين  در تماسي تلفني با علي كريمي، از او خواست كه قراردادش را با پرسپولیس تمديد كند.


* شنیده شده باشگاه سپاهان درپی عوض کردن تصمیم هوارملامحمد از پیوستن به پرسپولیس و حذب این ستاره عراقی است.


* روابط عمومي باشگاه پرسپوليس بيانيه‌اي درباره علي كريمي منتشر كرد و در آن از مديربرنامه‌هاي اين بازيكن به عنوان مانع عقد قرارداد ياد كرد: کريمي اولين بازيكني بود كه به او پيشنهاد تمديد قرارداد داديم اما مدير برنامه‌هاي كريمي که مانع انتقال رحمتی هم به پرسپولیس شد اعلام كرد كريمي موقعي كه مي‌خواهد با باشگاه پرسپوليس قرارداد ببندد 132,5 ميليون تومان از قراردادش را مي‌خواهد.


* مدیربرنامه های کریمی در واکنش به بیانیه پرسپولیس گفت بند جدایی با پرداخت 50 میلیون صحت دارد اما وجود بند عدم ملاقات با انصاری فرد در طول فصل خنده دار است.


* دو بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس به نام‌های حوار ملا محمد با مبلغ 300 میلیون تومان و سعید حلافی قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت رساندند.


* پس از حضور کریمی در منزل حسین هدایتی ، در اقدامی عجیب ساعت 10 شب کریمی و مدیربرنامه هایش اعلام کردند حاضرند تا ساعت 12 شب به هیئت فوتبال رفته و قرارداد بدون قید و شرط را با پرسپولیس امضا کنند اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد ساعت 8 شب قرارداد کلاه کج و هوارمحمد را ثبت کرده و لیست تیم پر شده است.


ششم مرداد: مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: نام پرسپوليس بزرگتر از اسم يك فرد است كه يك مدير برنامه براي او از آلمان تصميم گيري و با اعتبار باشگاه پرسپوليس بازي كند. وی با تشبیه قرارداد پیشنهادی وی به قرارداد ترکمنچای گفت با پیگیری این فرد را به دادگاه خواهم کشاند.


مسئولان پرسپولیس در نامه ای به سازمان لیگ درخواست خروج نام یک بازیکن از لیست برای بستن قرارداد با کریمی را کردند.


هفتم مرداد: پس از امضای قرارداد کریمی با استیل آذین هدایتی مالك باشگاه گفت: علي كريمي دست من يك امانت است و و بعدا مسئولان باشگاه پرسپولیس اين امانت را از من پس بگيرند.


علی کریمی گفت: مدیرعامل باشگاه شهامت ندارد خیلی از حقایق را بگوید. من تا ساعت 12 شب در انتظارش بودم اما وی نیامد زمانی برمیگردم که او مدیرعامل پرسپولیس نباشد. توافق من با حسین هدایتی به گونه ایست که هر وقت پرسپولیس خواهانم باشد می توانم قرارداد را با استیل آذین فسخ کنم و به پرسپولیس بپیوندم.


علی پروین گفت:‌ تلاشم را براي حضور كريمي انجام دادم اما او دوست نداشت در پرسپوليس بماند.


دهم مرداد: در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به خاطر عملکرد منطقی فصل نقل و انتقالات از انصاری فرد تجلیل و به دلیل برخی اظهارنظرها علیه وی عذرخواهی شد.


کریم باقری به عنوان مرد برتر اخلاق لیگ هشتم انتخاب شد.


سیزدهم مرداد: عليرضا نيكبخت واحدي که به علت عدم توافق با انصاری فرد قصد افشاگری داشت و حنيف عمران‌زاده پس از راي كميته انضباطي و سازمان ليگ، تا نيم فصل از حضور در كليه ميادين فوتبال محروم شدند.


چهاردهم مرداد: تيم‌هاي فوتبال بارسلونا اسپانيا و منچستريونايتد انگليس عنوان برترين تيم‌هاي ماه گذشته اروپا را به خود اختصاص دادند و تیم پرسپولیس بالاترین تیم ایرانی جای گرفت.


پانزدهم مرداد: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته اول رقابتهای لیگ برتر در مصاف با مس کرمان به نتیجه مساوی سه بر سه دست یافت.


مهدوی کیا کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید : پرسپولیس تیم سابق من است و اگر قرار باشد به ایران برگردم فقط برای این تیم بازی می کنم.


شانزدهم مرداد: مصطفوی مديرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: استفاده از نام‌هاي بزرگ بازیکنان به من ضربه زد و حالا به اشتباه خودم پي بردم.


هجدهم مرداد: مرفاوی سرمربي استقلال و نوروزی بازيكن پرسپوليس به عنوان برترين‌هاي اخلاق هفته اول انتخاب شدند.


بیستم مرداد: دو باشگاه ورزشي استقلال و پرسپوليس تهران با دستور علی ابادی براي نخستين بار در يک بانک خصوصي تات سرمايه گذاري خواهند کرد


بیست و یک مرداد: باشگاه استیل آذین رسما از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس درخواست کرد روز جمعه هفته جاری با حضور در ورزشگاه دستگری به تشویق این تیم در دیدار با صبای قم بپردازند.


بیست و دو مرداد: درپی اطلاعیه باشگاه استیل آذین باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پرسپولیس تیم دومی ندارد.


* مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شایعات در خصوص قرارداد یک میلیارد تومانی سرمربی کروات این تیم را به شدت تکذیب کرد.


* انصاری فرد در مصاحبه ای متفاوت گفت: اگر کریمی خودش تصمیم می گرفت بدون پول در پرسپولیس بازی می کرد. مدیربرنامه های کریمی کار را به دقیقه 94 کشاند.


* هوار ملا محمد بازیکن عراقی پرسپولیس پس از چندین روز تاخیر و قول امروز در دفتر باشگاه حاضر شدو گفت: افتخار می کنم به پرسپولیس پیوستم.


بیست و سه مرداد: تیم پرسپولیس در اولین بازی خانگی خود در لیگ نهم بدون تماشاگر مقابل استقلال اهواز به تساوی یک یک دست یافت که هر دو گل را سپهر حیدری زد. کرانچار پس از این بازی گفت از نتیجه راضی ام!


سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانه ای نامهربانانه تمام سایت های هواداران پرسپولیس از جمله مرجع خبری پرسپولیس را متهم به انتشار اخبار غیرواقعی کرد.


بیست و پنج مرداد: در جلسه‌ مدیر باشگاه پرسپوليس و سيروس محجوب(اسپانسر 6 میلیاردی) مقدمات واگذاري سهام اقتصادي باشگاه پرسپوليس بررسي شد و با واگذاری برند نام پرسپولیس به وی مخالفت شد.


بیست و شش مرداد: هوار ملامحمد ستاره تيم ملي عراق در پي عدم دريافت مطالباتش در انديشه ترك ايران است و احتمال دارد امروز و فردا راهي عراق شود


بیست و هشت مرداد: سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی شد. پرسپولیس بهترین تیم اخلاق هفته دوم معرفی شد.


بیست و نهم مرداد: اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس که صبح دیروز عازم همدان شد نزدیک بود در میانه راه تصادف شدیدی با یک دستگاه کامیون حامل تانکر داشته باشد که به خیر گذشت.


تیم پرسپولیس با گل ثانیه های پایانی نوروزی یک پیروزی حساس دو بر یک مقابل پاس در همدان در هفته سوم بدست آورد. تیم های استیل آذین و سپاهان با شکست سه بر یک در این هفته تحقیر شدند

.

سی و یک مرداد: با پرداخت پیش قرارداد هوارمحمد قرارداد وی در هیئت فوتبال ثبت شد.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)