مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس: “هوار ملا محمد” بازيكن مستعدي است

مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي پيرامون آخرين وضعيت آمادگي تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه بازي حساس مقابل ذوب‌آهن اصفهان، اظهار كرد: پس از آنكه از اردوي دوبي آمديم، تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و بچه‌ها صبح روز يك‌شنبه نيز تمرين بانشاطي را دنبال كردند. ما سعي كرديم پس از بازگشت از امارات،‌بازيكنان در كوتاه‌ترين زمان با شرايط آب‌و هوايي اينجا سازگاري پيدا كنند. ما آنجا در وضعيت آب‌و هوايي خاصي بازي مي‌كرديم به طوري كه در روحيه بازيكنان نيز تاثير گذاشته بود.

وي در ارزيابي‌اش از دستاورد اردوي دوبي،‌تصريح كرد: قرارداد بر سر حضور در اين اردو در گذشته و حتي پيش از شروع مسابقات ليگ امضا شده بود. از طرفي به دليل آنكه پرسپوليس پيش از فصل بازي‌هاي تداركاتي چنداني نداشت، كادر فني موافق حضور در اين تورنمنت بود. ما در اين بازي‌ها از تمام بازيكنان استفاده كرديم و تقريبا هر كدام حداقل بين 30 تا 45 دقيقه به ميدان رفتند. شرايط مساعدي بود تا سرمربي تيم به شناخت بيشتري از نفرات برسد اما شرايط آب‌و هوايي آنجا،‌بازي‌ها را تا حدودي سنگين كرده بود. من اين تيم را بيشتر از ديگر مربيان تيم مي‌شناسم اما كرانچار سرمربي پرسپوليس نياز به شناخت بيشتري از تيم داشته و صرف حضور در اين اردو كافي نيست. همچنين با انگيزه و بازي كه برخي از نفرات ذخيره ما داشتند، توانستند خود را به جمع يازده‌بازيكن تركيب اصلي پرسپوليس نزديك كنند.

عبدي همچنين درباره ديدار با ذوب‌آهن نيز گفت:

 بازي سختي خواهد بود چرا كه بايد با تيم صدرنشين ليگ برتر و آن هم در ورزشگاه خودش بازي كنيم. اين تيم در بازي‌هاي گذشته عملكرد خوب و رو به رشدي داشته است. بازيكنان آنها چندين سال است كه كنار يكديگر كار مي‌كنند و از هماهنگي بالايي با يكديگر برخوردارند. اما در عين حال معتقدم با همه اين تفاسير، در روز و ساعت مسابقه شايستگي‌ها نسبت به هم سنجيده مي‌شود و بي‌شك تيم ذوب‌آهن تحت تاثير بازيكنان پرسپوليس قرار مي‌گيرد.

مربي تيم پرسپوليس درباره آخرين شرايط هوار ملا محمد نيز تصريح كرد: او دومين جلسه تمريني‌اش را پشت سر گذاشت و اكنون زير نظر مولايي مربي بدنساز تيم، برنامه‌هاي انفرادي را كار مي‌كند. ميزان آمادگي جسماني اين بازيكن نشان مي‌دهد كه در مدت گذشته شرايط بدني‌اش را به خوبي حفظ كرده است؛ زياد طول نمي‌كشد تا بتوانيم از او در تركيب اصلي استفاده كنيم چرا كه بزودي در تمرينات گروهي شركت خواهد كرد. هوار ملا محمد بازيكن مستعد و بزرگي است كه قابليت‌هاي بالايي دارد.

وي درباره استفاده از بازيكنان ملي‌پوش پرسپوليس در بازي فردا، خاطرنشان كرد: آنها شب گذشته به تهران آمدند و در تمرينات صبح نيز شركت نكردند. كرانچار قطعا تركيب اصلي را از ميان 20 بازيكني كه براي اين مسابقه اعلام كرده، انتخاب مي‌كند. عدم استفاده از اين دو بازيكن مقابل ذوب‌آهن احتمال زيادي دارد اما قطعي نيست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)