پرسپولیس – دیادورا منتفی شد

مرجع خبری پرسپولیس : همین که ماجرای «دیادورا» پوش شدن پرسپولیس بیش از یکی دو ساعت دوام نیاورد و زودتر از حد تصور به فراموشی سپرده شد، یعنی که این همکاری هم مثل خیلی دیگر از وعده‌های مدیرعامل، قرار نیست شکل بگیرد.

نام شرکت ایتالیایی همین یک هفته پیش مطرح شد و شنیدیم که قرار است از این به بعد پرسپولیس را با مارک دیادورا در زمین ببینیم. حتی عباس انصاری‌فرد ادعا کرد که همین هفته برای انجام مذاکره نهایی، پای میز مذاکره با این شرکت خواهد نشست. بعد هم دوباره ادعای قبلی‌اش را تکرار کرد که: «آل اشپورت به ما هدیه داده بود وگرنه ما با این شرکت قراردادی نداریم که حتی بخواهیم فسخ‌اش کنیم. مشکلی هم برای قطع این همکاری و استفاده از تولیدات دیگر نداریم چون قرارداد اصلی‌مان با حصاری است.» حال آنکه او درست چند دقیقه قبل، در تماس تلفنی‌اش به نماینده ایرانی آل‌اشپورت با تکذیب همه ادعاهایش تاکید کرده بود که: «من اصلا بحث هدیه را مطرح نکردم و مطمئن باشید ما فقط آل اشپورت می‌پوشیم.»

هر چه هست انصاری‌فرد خوب می‌داند که تخلف دوباره در همکاری با آل‌اشپورت، نتیجه‌ای جز جریمه باشگاه ندارد و اصلا دیادورا نمی‌تواند که جایگزین این شرکت آلمانی شود، مگر با پرداخت خسارت!

درباره دیادورا هم آنچه گفتنی است اینکه کمپانی ایتالیایی هرگز خواهان همکاری با پرسپولیس نشده و همه چیز در حد یک درخواست بی‌جواب است. شخصی به نام حنیف‌پور از تولیدی شکاری خواستار دریافت امتیاز دیادورا شده تا مارک این شرکت را بر تولیدات داخلی‌اش بزند و از این طریق با پرسپولیس همکاری کند که البته هنوز پاسخی نگرفته.

او پیش‌تر هم سابقه همکاری با پوما و تهیه لباس‌های تیم ملی تحت لیسانس این شرکت را داشته و البته بابت کیفیت تولیدات‌اش، شنونده اعتراض‌های بسیاری از زبان بازیکنان تیم ملی بوده است. جالب تر اینکه امتیاز آسیایی دیادورا در اختیار همین نماینده آل‌اشپورت در امارات است و آنها بی‌خبر از تحویل امتیاز این شرکت به ایرانی‌ها.

گذشته از همه اینها، قرارداد پرسپولیس با آل‌اشپورت که هنوز حداقل 8 ماه از آن باقی است، مانع اصلی همکاری باشگاه با دیادورا خواهد بود و پایتخت نشین‌ها اگر برنامه‌ای دارند باید بگذارند برای بعد از پایان لیگ.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)