مرجع خبری پرسپولیس : تست دوپینگ دو بازیکن استقلال مثبت اعلام شده اما باشگاه استقلال و مربیانش در پاسخ به اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سیاست «فرافکنی» و «دست پیش را بگیر تا پس نیفتی» را اتخاذ کرده و حرف هایی می زنند که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد!

 

آنها البته در این موضع گیری ها از ادبیات توهین آمیز هم استفاده می کنند تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حفظ حرمت خودش سکوت اختیار کرده و این چند کلمه ای را هم که بر زبان رانده دوباره تکرار نکند.

 

پس از آنکه علی فتح الله زاده عنوان کرد رویانیان مراقب حرف هایش باشد یا اینکه «رویانیان دوره آموزشی را در فوتبال سپری می کند و بنده این حرف ها را به حساب دوره آموزشی او می گذارم» حالا نوبت به پرویز مظلومی رسیده که دست پیش را بگیرد تا پس نیفتد و با فرافکنی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

 

مظلومی روز گذشته و پس از پایان تمرین استقلال در مواجهه با خبرنگاران حرف هایی زده که لازم دیدیم چند خطی پاسخ حرف هایش را بدهیم تا مبادا فکر کند که…

 

* مظلومی: من گفتم با این پودرهای غیرقانونی که وارد کشور می شود و اکثر تیم ها از آن استفاده می کنند به احتمال زیاد اگر از بازیکنان تست دوپینگ شود برای اکثریت مثبت اعلام می شود.

 

جواب: نه! آقای مظلومی شما گفته بودید با این قوانین جدید همه فوتبالیست ها دوپینگی هستند. حالا هم که این حرف ها را می زنید پس چرا این همه تست دوپینگ بازیکنان لیگ برتری در فصل جاری منفی اعلام شده اما دو بازیکن شما در دربی تست می دهند و تست هر دو مثبت اعلام می شود؟! مگر در همان دربی 73 ممدوتال و محمد منصوری تست دوپینگ ندادند؟! پس چرا تست آنها مثبت اعلام نشد و تست هر دو بازیکن استقلال مثبت اعلام شد؟! مگر تیم شما پزشک ندارد؟! پس چرا پودر غیرقانونی مصرف می کنید؟! یعنی اگر پرسپولیس دربی 73 را در وقت اضافه برده بود و تست دو بازیکن پرسپولیس مثبت اعلام می شد امروز شما سکوت می کردید یا اینکه به همه بازیکنان و دستیاران خود می گفتید تا می توانید مصاحبه کنید؟!

 

* مظلومی: بازیکنان ما به قصد دوپینگ از این پودرها مصرف نکرده اند.

جواب: مهم این است که آنها در دربی از این پودرها مصرف کرده و تست آنها مثبت اعلام شده. حال بماند که کمیته مبارزه با دوپینگ کمیسیونی تشکیل داده و بعد اعلام می کند ما تشخیص دادیم آنها به قصد دوپینگ این مکمل را مصرف نکرده اند.

 

* مظلومی: ما برای بازیکنان کلاس گذاشتیم و آنها را متوجه کرده ایم از پودرهای غیرقانونی استفاده نکنند!

 

جواب: حالا که دربی 73 را به لطف این مکمل ها و پودرها برده اید کلاس می گذارید؟! ما جای شما بودیم به جای یک کلاس ، صدها کلاس برگزار می کردیم چون طبق قانون اگر دوپینگ بیش از دو بازیکن یک تیم در یک فصل از رقابت ها مثبت اعلام شود ، آن تیم مشمول مجازات تیمی می شود. مجازات تیمی هم شامل کسر امتیاز ، گرفتن عناوین قهرمانی و… می شود. مراقب باشید مبادا تست یک بازیکن دیگر شما مثبت اعلام شود. چون آنوقت کدخدامنشی ها هم فریادرس شما نیست و این فرافکنی ها هم دردی را دوا نمی کند.

 

* مظلومی: کمیته پزشکی با کسی تعارف ندارد و بی جهت کسی را نمی بخشد و اینطور نیست که به خاطر پرسپولیس و استقلال این مساله را لحاظ نکنند، اما یکسری آقایان این وسط باخت خود را می خواهند سر چنین موضوعاتی بگذارند.

 

جواب: کمیته پزشکی فدراسیون آمده و با هزار و یک استدلال به فیفا اعلام کرده اینها قصد دوپینگ نداشته اند. حالا ما رسانه هوادار پرسپولیس هستیم و رنگی اما چرا این همه سایت خبری و برنامه 90 اصرار دارند اگر همین بازیکنان عضو تیم های شهرستانی بودند محروم می شدند؟ یعنی آنها هم اصرار بیهوده می کنند؟! علاوه بر این کسی نمی خواهد باخت دربی را توجیه کند، بلکه هدف این است که مردم بدانند در آن دربی چه گذشته. مردم باید بدانند در روزی که پرسپولیس به اندازه یک تیم محروم و مصدوم داشت، در روزی که تاریخ دربی ناگهان به نفع شما عوض شد، چگونه بعد از دقیقه 90 برخی بازیکنان شما خستگی ناپذیر و مثل گلادیاتورها می دویدند و پاس گل می دانند و از دقیقه 100 به بعد سه گل زدند. اینها واقعیت است، واقعیت را مردم باید بدانند و ما خدا را شکر می کنیم آنقدر نوشتیم و باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم تا آن سکوت آزاردهنده امروز تبدیل به جریانی همه گیر شود.

آقای مظلومی! تازه این اول ماجراست. مراقب باش که اگر تست یک بازیکن دیگر مثبت اعلام شود آنوقت به تعبیر رسانه های دیگر «سیستم ماست مالیزاسیون» جواب نمی دهد استاد! یادتان باشد ماه پشت ابر نمی ماند و حکایت تلخ دربی 73 هم پس از چند ماه از پس پرده بیرون افتاد.

 

جالب است! دو بازیکن تست دادند و تست هردو مثبت! ما نمی گوییم همه بازیکنان شما از آن پودرها استفاده کرده اند یا خیر، فقط می گوییم ایکاش به جای 2 نفر 3 نفر از تیم شما تست می دادند، همین! ولاغیر.

 

* مظلومی: تا دقیقه 80 که مقابل پرسپولیس بازی می کردیم همه چیز خوب بود و 10 دقیقه آنها اینطوری طوفانی شدند. پس ما بگوییم که آنها دوپینگ کرده اند. آنها دنبال سنبل کاری باخت های گذشته هستند. این ما هستیم که باید بگوییم بازیکنان را چه شد که ده نفره این همه دویدند و طوفانی شدند.

 

جواب: آقای مظلومی این حرفها یعنی توهین به شعور مردم و رسانه ها. یعنی فرار به جلو. یعنی فرافکنی. یعنی دست پیش گرفتن و پس نیفتادن. یعنی مغالطه! یعنی مغلطه! درباره دوپینگ تیم شما در دربی 73 حرف می زنند چون تست بازیکنان شما مثبت اعلام شده. مگر تست بازیکنان پرسپولیس در دربی 74 هم مثبت اعلام شده که بیایند و چنین حرفی بزنند. درباره دربی 74 هم مثل اینکه هنوز نمی دانید چه بلایی بر سر شما آمد. در آن ده دقیقه علت سه گل خوردن شما از تیم ده نفره کاملا مشخص و واضح بود. غیرت بازیکنان پرسپوایس، تعویض های طلایی دنیزلی با 3 گل ایمن زاید و پاس گل های مهدوی کیا و بادامکی(سه تعویضی از دقیقه 65 بازی)، تعویض های ناکارآمد شما، امیدوار شدن بعد از به ثمر رسیدن گل اول توسط زاید و امیدواری سرخپوشان به زدن گل پیروزی بخش پس از گل دوم ایمن و حمایت هواداران پرسپولیس تا دقیقه 93 از جمله عوامل برد در دربی 74 بود!  البته شاید آن برد تاریخی که رفت کنار دربی شش تایی ها و نباختن در بازی 9 نفره یک دلیل دیگر هم داشته باشد و آن اینکه شما پس از گل دوم استقلال مثل لیدرها دست هایتان را بالا و پایین می کردید تا هواداران، تیمتان را تشویق کنند و به این فکر نمی کردید با این کارها دل هواداران پرسپولیس را می سوزانید و سوزاندن دل مردم هم…

 

شما آن لحظات فکر جشن گرفتن بودید اما دنیزلی درسی داد که تا ابد بدانید فوتبال فراتر از 90 دقیقه است و باید وقت های تلف شده را هم مد نظر داشت. اما مثل اینکه هنوز درس نگرفته اید.

 

آقای مظلومی! یادتان باشد که دو فصل پیش همه به لطف مردود اعلام شدن گل محمد نوری در دربی 69 و نادیده گرفته شدن پنالتی غلامرضا رضایی در دربی 70 توانستید با یک گل در دو بازی رفت و برگشت از سد پرسپولیس عبور کنید، آن هم در حالی که طبق آمار و ازقام کنترل بازی در دست سرخپوشان بود و این اشتباهات داوری را هم همه کارشناسان داوری تایید کردند و حتی برخی عناصر رسانه ای شما برای توجیه گل سالم محمد نوری به فتوشاپ پناه بردند!

 

آقای مظلومی! ده دقیقه، ده نفره و سه گل چه ربطی به دوپینگ دارد که این بازی و این ده دقیقه را با آن بازی و تست های مثبت اعلام شده مقایسه می کنید؟! آن از فتح الله زاده که خیلی راحت تهدید به افشای نام دوپینگی های پرسپولیس کرده و ذهن ها را به همین سادگی طلبکار شده و منحرف می کند و این شما که بازیکنان تان دوپینگ می کنند اما مثل فتح الله زاده توپ دوپینگ را به زمین پرسپولیس می اندازید.

 

چه بگوییم وقتی منصور پورحیدری در پاسخ به اظهارات رویانیان می گوید «او تجریه ندارد و بهتر است پروین درباره دوپینگ صحبت کند». چه بگوییم به آقای منصورخان پورحیدری که سرشار از تجربه های گرانقدر و ارزشمند است چون هم زمانی که سرپرست تیم پاس بود با فاجعه دوپینگ رو به رو شد و هم زمانی که سرپرست استقلال شد!

 

راستی هواداران گرانقدر پرسپولیس! اگر خبری از علی آقای پروین داشتند ما را از اظهارات ایشان درباره دوپینگ در دربی 73 بی خبر نگذارید! دریغ و دریغ از یک کلمه اظهار نظر! تشنه حرف های شما هستیم سلطان!!

منبع: حسین قدوسی-پیروزی

 

 

 

*مطالب مرتبط:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)