مرجع خبری پرسپولیس : این کاملا واضح است که نظر پزشک در تشخیص دوپینگ قابل استناد است اما صدور حکم جنبه حقوقی داشته و نظر کارشناس حقوقی نسبت به رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال صائب است.


در شرایطی که مسئولان پرسپولیس در قبال دوپینگ بازیکنان استقلال در جریان دربی جام حذفی سکوت اختیار کردند، روزنامه پیروزی امروز با انتشار مطلبی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

 

نویسنده ضمن انتقاد از حمایت پروین و رویانیان از استقلال در جریان مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به بیان این مطلب پرداخته که دکتر! علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال دوشنبه شب با لحنی طلبکارانه روی خط برنامه 90 آمد و با اظهارات کوچه بازاری به دوپینگی بودن بازیکنان تیمش واکنش نشان داد.

 

 

نگارنده این مطلب گفته است که فتح الله زاده می توانست با بیان اینکه بدون تردید استفاده از ماده نیروزا در نتیجه بازی دربی جام حذفی تاثیرگذار بوده است، مراتب عذرخواهی خود را از باشگاه پرسپولیس که در جریان بازی آسیایی از آبی ها حمایت کرد و هواداران این تیم ابراز کند اما با لحنی طلبکارانه مقابل تیتر روزنامه پیروزی واکنش نشان داد.


مدیرعامل استقلال با ادبیات دور از شان و کوچه بازاری 4 پیروزی متوالی تیمش را در حالی به رخ هواداران پرسپولیس کشید که از این 4 مسابقه، 2 پیروزی با اشتباهات عجیب داوری و یک پیروزی نیز با استفاده از مواد نیروزا رقم خورده است!


روزنامه پیروزی در انتها به حمایت پروین و رویانیان از استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اشاره می کند تا این سئوال مطرح شود که آیا این تیم شایسته حمایت بوده است؟ سکوت آنها در قبال دوپینگ آبی ها و تضییع حق آشکار هواداران پرسپولیس نشانه چیست؟

 

 

 

*مطالب مرتبط:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)