مرجع خبری پرسپولیس : پس از رسوایی فساد در فوتبال ترکیه موج جدیدی از حرف و حدیث ها در خصوص بازگشت مصطفی دنیزلی به فوتبال این کشور مطرح شده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، پس از آنکه ابتدای هفته گذشته رسانه های ترک و ایرانی خبر از مذاکرات باشگاه بشیکتاش و مصطفی دنیزلی برای قبول هدایت این تیم دادند مسئولان پرسپولیس و سرمربی این تیم این خبر را تکذیب کردند.

 

 

دوشنبه 8 خرداد ماه ،  جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبر گفت: «به طور حتم با توجه به قراردادی كه با این مربی داریم او فصل آینده نیز در پرسپولیس حضور خواهد داشت. هر روز با این مربی در تماس هستیم و تاكنون حتی یك بار هم حرفی از جدایی نزده و حتی برای شروع فصل آینده بسیار با انگیزه است. دنیزلی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است و ما به هیچ گزینه دیگری فكر نمی كنیم.»(منبع)

 

 

دوشنبه 8 خرداد ماه ، همان روز سپس نوبت سرمربی پرسپولیس بود که شایعات را رد کند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره خبرهایی مبنی بر اینکه قرار است با باشگاه بشیکتاش ترکیه مذاکره کند گفت: «برای اینکه در فوتبال ایران به خواسته‌هایم برسم به قراردادم با پرسپولیس پایبندم. مصاحبه‌های حاشیه‌ای که از قول من در ایران و حتی ترکیه زده می‌شود، درست نیست و به آنها توجه نکنید. من در چند وقت اخیر یک کلام هم مصاحبه نکرده‌ام. به همین طریق خواستم از طریق شما اعلام کنم که به این صحبت‌ها توجه‌ای نشود.» (منبع)

 

سه شنبه 9 خرداد ، فردای آن روز رویانیان در این خصوص صحبت کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با رد شایعات مربوط به رفتن دنیزلی از این باشگاه گفت: «دنیزلی یك مربی حرفه ای است كه مقید به انجام قولش است و در مدتی كه مصطفی دنیزلی در این باشگاه به فعالیت اشتغال دارد من تاكنون هیچ بدقولی ازاین مربی در مدت حضورش در ایران ندیده ام. این مربی یكسال دیگر با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و تا پایان فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده خواهد داشت.» (منبع)

 

چهارشنبه 10 خرداد ؛ رویانیان مجددا به این مساله واکنش نشان داد. محمد رويانيان با اشاره به اینکه دنيزلي به درخواست او در تركيه مانده است گفت: « دنيزلي براي فصل آينده يك فهرست 14 نفري از بازيكنان مورد نظر خود را به باشگاه داده بود و 10 بازيكني كه روز گذشته از طريق سايت باشگاه اعلام شد در پرسپوليس مي‌مانند، با تصميم باشگاه از ميان آن تعداد انتخاب شده‌اند.»


رويانيان درباره زمان بازگشت دنيزلي به تهران گفت: «تعجب مي‌كنم كه چطور برخي رسانه‌ها گفته اند دنيزلي ناراحت بوده و به ايران نيامده است. وقتي در تركيه بودم، با دنيزلي ديدار كردم و خودم به او اصرار كردم كه بيشتر در تركيه بماند، چرا كه ما صحبت‌هاي خود را در آنجا با هم انجام داده بوديم و با توجه به شرايط خانوادگي دنيزلي، من از او خواستم بيشتر در تركيه بماند كه او هم از من خيلي تشكر كرد.»(منبع)

 

رسانه ها دست بردار نبوند و شایعات به حدی پرطرفدار شد که وکیل علی دایی هم واکنش نشان داد.


چهارشنبه 10 خرداد ، نماینده تام الاختیار علی دایی انتساب فهرست نفرات پرسپولیس برای فصل آینده که سه‌‌شنبه توسط دنیزلی مطرح شده را به دایی کذب محض و یک تهمت بزرگ دانست و گفت: «باشگاه پرسپولیس مدیران کار بلدی دارد و مربی بزرگی همچون دنیزلی در راس کادرفنی آن ایستاده است که با بیان این مطالب همه مجموعه پرسپولیس و زحمات مدیران آن تحت الشعاع قرار می‌گیرد.»(منبع)

 

پنجشنبه 11 خرداد، رویانیان درباره فهرست خرید باشگاه پرسپولیس و درخواست “دنیزلی” برای خرید در خط دفاعی صحبت کرد: «واقعا نمی دانم از دست شان چه کنم! هر کاری می کنیم، از ما ایراد می گیرند و گاها انتقادهای عجیبی می کنند. پیشنهادم این است که روزنامه ها و سایت ها بگویند ما چه بازیکنی بگیریم! طبق صحبت هایی که با دنیزلی داشتم، ما سال گذشته در بخش دفاعی مشکل داشتیم ولی در حمله نه. به همین دلیل سعی کردیم ضعف های دفاعی را از بین ببریم و این خواسته سرمربی ماست ولی رسانه ها زیاد در این زمینه انتقاد می کنند.»

 

جمعه 12 خرداد، رویانیان در شبکه پنجم حاضر شد و بار دیگر در خصوص خواسته های “دنیزلی” در فصل نقل و انتقالات و وضعیت این تیم صحبت کرد: «محمد رویانیان در گفتگو با صداوسیما افزود: آقای دنیزلی سرمربی تیم در اردوی امارات تاکید جدی به من داشت که علی کریمی را حتما در تیم حفظ کنم.» رویانیان درباره لیست 10 نفره دنیزلی افزود: «در واقع سرمربی پرسپولیس 15 نفر را برای فصل آینده انتخاب کرده بود که ما 10 نفر را اعلام کردیم. امروز هم با جواد کاظمیان قرارداد امضا کردیم.» (منبع)

 

با این وجود اما پس گذشت تنها یک روز از مصاحبه جمعه شب رویانیان شایعات جدید شکل می گیرد. پس از رسوایی فساد در فوتبال ترکیه و کنار گذاشته شدن تیم فوتبال بشیکتاش از رقابت های اروپایی ، این تیم در بدترین شرایط خود قرار دارد و روزنامه های این کشور هر روز یک نام را برای پیوستن به این تیم منتشر کرده و مصاحبه های رنگارنگ از قول مصطفی دنیزلی منتشر می کنند و رسانه های ایرانی هم با اشتیاق فراوان اخبار مطبوعات ترک را پوشش می دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)